Informasi Terkini

Berita Pasti Perak Taja Yuran 10 Orang Murid Oleh Pasti Negeri Perak / Apr 30, 2021

26 April, Ipoh : Melihat perkembangan mutakhir dengan sosio-ekonomi masyarakat yang sedikit terjejas, PASTI Perak mengambil inisiatif mengenalpasti 10 orang murid PASTI di negeri ini yang dihimpit pelbagai ujian dan musibah. 

10 orang murid yang terpilih adalah masing-masing dari PASTI Nurul Iman Beruas, PASTI At-Toyyibah Bagan Serai, PASTI Al-Biruni Lenggong, PASTI Al-Mujahidin Parit, PASTI Al-Ikhwan Gopeng, PASTI Ibnu Taimiyyah Pasir Salak, PASTI Al-Adawiyah Lumut, PASTI Al-Harakiah Tambun, PASTI Ar-Raihan Padang Rengas dan PASTI Ad-Deen Parit Buntar.

Penajaan murid ini adalah projek rintis yang diharap dapat diperluaskan penajaannya kepada sekurang-kurangnya seorang murid di setiap 24 kawasan dalam negeri Perak. Justeru, sokongan serta dokongan kewangan semua dirayu agar hasrat murni ini dapat realisasikan. Bagi PASTI Perak, Walaubagaimana sekalipun latar belakang keluarga, anak-anak sewajarnya berhak mendapat pendidikan yang sebaiknya. Bersama kita semarakan agenda kebajikan dengan menyumbang melalui akaun 08013010083926 Dana Pendidikan Pasti Perak (Bank Islam)


KEMASKINI TERUS KEPADA ANDA!

Jadi yang pertama mendapatkan kemaskini dari kami melalui emel!